Wystąpił błąd w tym gadżecie.

środa, 22 sierpnia 2012

Rock You!

Witam Was po kolejnej długiej przerwie :) Tym razem nie mogłam zrobić nowego wpisu, bo byłam w Egipcie a internet w hotelu był tak słaby, że trwałoby to cały wieczór... A nie mogłam sobie pozwolić na poświęcenie całego wieczoru, bo wyjechałam z mężem (sami, bez Filipka) po to, aby uczcić naszą rocznicę ślubu :) Zdjęć z wyjazdu jeszcze nawet nie przejrzałam, więc póki co wrzucam zdjęcia z lipca, które gdzieś mi się zawieruszyły i jeszcze ich Wam nie pokazałam. W ogóle to mam na komputerze mnóstwo nieopublikowanych zdjęć i coś czuję, że zanim zdążę je opublikować to zacznie się jesień i będzie za zimno na letnie stylizacje :) Zdjęcia z dzisiejszego wpisu były robione w warunkach pogodowych bardzo podobnych do dzisiejszych. Było bardzo ciepło, słonecznie i burzowo. Jak wychodziłam z domu to padał deszcz, więc wyszłam w kaloszach, a chwilę po tym jak przestało padać, wyszło słońce i w ciągu pół godziny nie było ani jednej kałuży :) Na szczęście wzięłam to pod uwagę i do samochodu wrzuciłam na zmianę japonki :) Jednak z kaloszami całość wygląda ciekawiej, więc zdjęcia robiliśmy w kaloszach, mimo braku kałuż i ku zdziwieniu teściowej ;) Filipkowi założyłam crocsy, bo są lżejsze niż kalosze i bardziej nadają się na wysoką temperaturę, bo są przewiewne. Na uwagę zasługuje też kolor moich ust. Są krwistoczerwone, czego na zdjęciach może aż tak nie widać, dlatego piszę :) Co ciekawe nigdy nie byłam fanką czerwonych szminek i nie miałam żadnej w tym kolorze aż do wieczoru panieńskiego przyjaciółki, w stylu pin up, o który pisałam w tym poście i na który specjalnie tę szminkę kupiłam :) Po tej imprezie zdecydowanie przekonałam się do tego koloru na moich ustach :)










i

Mama
Bluzka /shirt: Rinascimento
Top: Pull and Bear
Spodenki/shorts: Terranova
Kalosze/wellingtons: Hunter
Torebka/bag: Marc by Marc Jacobs
Kapelusz/hat: kupiony w Tajlandii/bought in Thailand
Okulary/sunglasses: Ray Ban Aviator

Filip
T-shirt: ZARA
Spodenki/shorts, pasek/belt, czapka/cap: H&M
Buty/shoes: Crocs

63 komentarze:

  1. Świetne fotki!
    oj jak ja choruje na te kaloszki hmm na razie muszę zadowolić się zwykłymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz :) Stylowa mama ;p
    U mnie do wygrania dowolna bransoletka :)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-bizuterianka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, gdzie kupujesz te markowe ciuchy? Przeciez to kupa kasy! Musisz nieżle zarabiać?!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW WOW You are so good to me, you know I like to see you wearing your Rubber Wellingtons with Jeansshorts, you look so adorable when you've got your Wellingtons on, I wear Wellingtons too and I love them.
    Hugs and Kisses
    Julie

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz <3
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super połączenie czarnych kaloszy na nogach i ostrej czerwieni na ustach ;p
    Filim na świetną koszulkę - zespół moich lad młodzieńczych choć chyba nie aż tak wczesnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kalosze to już nie tylko deszczowe obuwie.
    w twojej stylizacji prezentują się znakomicie.
    a jak Filip zniósł rozłąkę z rodzicami?

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw:) wyglądasz super w tym kapeluszu :) i szminka też Ci pasuje;)
    nie za dobrze Ci? wakacje bez Filipa? :D:D zazdroszczę ;) wszystkiego dobrego z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Matka rewelacja, Syn - rewelacja do kwadratu :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. T-shirt Filipa rozłożył mnie na łopatki. ŚWIETNY!

    A Mama prezentuje się REWELACYJNIE! Bluzka - SUPER. :))

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. strój kapitalny, tylko co robi ta torebka??;-) ten strój kojarzy mi się z festivalem..więc może eko torba?;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rockowa mama, piękna mama i nawet w kaloszach wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny zestaw, strasznie takie lubię ; ))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają obydwie stylizacje!!! I mama i synek wyglądają obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo bardzo bardzo mi się podoba ten outfit :) i oczywiście ten przystojniak też :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny, luźny look! kalosze <3 nie wspominając już o najmłodszym modelu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia są wspaniałe!!
    ile w nich optymizmu radości i naturalności
    bardzo mi się podobają
    uściskaj Filipa:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, podoba mi się szczególnie bluzeczka.
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin.
    Dorota
    http://sabo-design-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wpasowują się Huntery w całą Twoją stylizację :)
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna z Was parka!
    Jakby każda mama była taka jak Ty byłoby piękniej!

    OdpowiedzUsuń
  21. ACDC-Nirvana?! Super:) Śliczny chłopiec, co za oczy, co za uśmiech! Stylizacja fajna ale nie na moje uda te spodenki:) ja wciąż poszukuję swego stylu po drugim porodzie. Będę zaglądać^_^

    OdpowiedzUsuń
  22. ło jezu jak ja bym tak chciała pojechać z M sam na sam ech - zazdroszczę i usprawiedliwiam w dodawaniu postów- genialnie Ci w tym kapeluszu - widziałam wiele kapeluszy a jako ze sa modne teraz wyjatakowo i na LB jak ktoś ma w secie kapelusz to ma +100 do zajebistosci- ale u ciebie on nie wygląda modnie tylko ci po prostu pasuje jest w Twoim stylu

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjnie wyglądasz! ;) Synek również. Bardzo podoba mi się ta stylizacja - kalosze są super sama się nad nimi zastanawiałam ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zestaw, sama o czymś podobnym myslałam, ale z biker boots zamiast hunterów, w ogóle fajny blog, zaczynam właśnie przeglądać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ACDC-Nirvana - dobrze go wychowujesz widzę... Fajny Brzdąc!

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny top z "czachą"
    u mnie niedługo wielkie bum :)
    http://freakfrolicfashion.blogspot.com/

    biorę cię do observe!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw, a Ty wyglądasz po prostu rewelacyjnie!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Such a great post!You have intresting blog!

    We can follow each other if you want?!

    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    REINVENT YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  29. That's such a cool look! It suits you a lot. And your little boy is so adorable.
    You have a great blog by the way, I'm following you now! Hope you can visit mine and follow back if you like it.

    -Nickie
    http://nickiesworldofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. w tym zestawie wyglądasz tak świeżo i młodo! a Twój synek ma świetną koszulkę<3

    OdpowiedzUsuń
  31. great look and adorable baby boy :)

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  32. great outfit, love the hat and lipstick! the little kid is so adorable! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. great blog, love your looks, you are a lovely and cute mother ! ♥ ♥ ♥
    Tanya
    http://tanyawall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. You look stunning in those shorts, great look!
    The boy is so cute!!
    I´m your new follower, would love if you visit my blog :)
    xx

    http://undisclozetdesires.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice sweater, lovely photo's!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Thx for stopping by. Its ok love. Don't think about anymore :) It absolutely no problem :) I will be happy to see u again :)

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  37. otagowałam :))) http://greeneyekitty22.blogspot.com/2012/10/otagowana_3.html

    OdpowiedzUsuń
  38. omg nirvana & skulls?! I LOVE your style <3

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  39. zazdroszcze ci tego egiptu
    ja bylam na poczatku wrzesnia i ciagle oswiadczam ze moge tam wrocic najblizszym lotem
    choc u nas z internetem bylo jeszcze gorzej bo byl dodatkowo platny a koszt wykupienia lacza ze swiatem na 6 dni byl wrecz kosmiczny

    OdpowiedzUsuń
  40. So lovely! You look amazing and I love love love your Hunters!!!
    Your little boy is super cute!

    CHIC SICILY

    OdpowiedzUsuń
  41. ! wow! piękna mama! pozazdrościć! szkoda, że u nas w H&M nie widziałam takiego kapelusza :(
    P.S. Bardzo mi sie podobają Twoje tatuaże!
    Zapraszam do nas http://puresimplefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zanoszę się z zamiarem zakupu identycznych kaloszy :) Są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój blog!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale genialnie wyglądasz! Mały jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Powinno być więcej takich kobiet! :)
    Cholernie imponuje mi to, że potrafisz być świetną matką, nie zatracając przy tym swojej osobowości i stylu.
    Dzisiaj urodził się mój siostrzeniec i szczerze mam nadzieje, że mojej siostrze tak jak i Tobie uda się pozostać zadbaną, modną kobietą:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny blog! Kiedy można się spodziewać kolejnych wpisów?

    PS. Jako młoda mama nie orientujesz się może jakie są dokładnieprogi podatkowe 2012 na dziecko? Mam na myśli jaki zwrot podatku mogę otrzymać i od czego jest on dokładnie zależny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no, mam nadzieję, że niedługo coś wrzucę, niestety póki co nie mam czasu, bo od poprzedniego wpisu zajęta jestem remontem i wyposażeniem nowego mieszkania. Ale już wkrótce koniec no i wtedy wracam do blogowania :) co do zwrotu podatku za dziecko to niestety się nie orientuję, bo jestem na liniowym i mi nie przysługuje... Ale wcześniej, mieliśmy coś koło tysiąca zł ulgi.

      Usuń
  47. Ale piękna i stylowa mama!:) A synek widze od małego ma super stylówe :)

    Zapraszamy do nas. Dopiero zaczynamy ale może coś Cię zaciekawi:)
    Pozdrawiamy http://nkm-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem oczarnowana! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Czekamy na post z niecieprliowścią ; )

    OdpowiedzUsuń
  50. Piekny maluch i ta bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam imię Filip (mój brat tak ma na drugie :D), bardzo fajnie ubrany-widać, że kierujesz go w dobrym kierunki i przy okazji tobie niczego nie brakuje!

    zapraszam do mnie, zaczęłam z nowym blogiem. Razem zrzucamy zbędę kilogramy do wakacji! 35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapraszam Cię na mój nowy spis blogów MODOWYCH :)
    http://www.spis-blogow-modowych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna stylizacja zarówno mamy jak malucha:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Na luzie i z klasą! ;) Świetne te kalosze! Sama teraz szukam idealnych dla siebie. Co byś powiedziała na takie? Podobają Ci się? ;)
    http://bootsy.pl/kalosze/120-kalosze-sztyblety-ecru.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Nirvana rulez! :-)

    --
    http://sochacreate.com

    OdpowiedzUsuń