Wystąpił błąd w tym gadżecie.

piątek, 3 sierpnia 2012

Asymetria

W końcu i ja uległam modzie na asymetryczne spódnice. Co prawda wybrałam się na zakupy, żeby kupić prześwitującą od połowy uda spódnicę maxi, ale nie mogłam znaleźć odpowiedniej i wybór padł na czarną, lekką i zwiewną spódnicę asymetryczną. I dobrze, bo okazało się, że mama kupiła mi w tym czasie dwie prześwitujące spódnice maxi w pięknych kolorach :) Dzisiejszy zestaw jest prosty i dość przewidywalny, ale przez fryzurę i krój spódnicy nabrał lekko greckiego charakteru. Oczywiście na co dzień się tak nie czeszę :) Fryzurę zrobiła mi Kasia z New Romantic, do której chodzę od mniej więcej 10 lat i która poradziła sobie nawet z moimi dreadami, zaplatając mi je na Studniówkę :)

Korzystając z okazji: przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale cały tydzień siedziałam na Mazurach, gdzie nie miałam internetu :) Postaram się to nadrobić, bo od 11.08 znowu mnie nie będzie :)












A na deser minki Filipka :) Po tych zdjęciach widać, że jestem fanką książek Daniela Silvy i Jeffreya Archera oraz serii komiksów Sin City :)




Mama
Spódnica/skirt, pasek/belt: River Island
Top: Pull and Bear
Sandały/sandals: Miss me
Torba/bag: allegro
Okulary/sunglasses: Ray Ban Wayfarer
Zegarek/watch: Fossil
Bransoletka/bracelet, pierścionek/ring: H&M
Pierścionek tygrys/tiger ring: kupiony w Bangkoku/bought in Bangkok

Filip
Piżamka/pyjamas: Lupilu

43 komentarze:

  1. Świetna fryzura, bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, smiesza mnie to pseudo modowe blogi;) dlatego lubie sie tu rozerwac.
    Ni cholery mi ten zestaw nie pasuje! Spodnica nabralabyw yrazu jakbys zalozyla buty na obcasie, to wydluzyloby nogi! niestety sandaly z paskami na kostce megaskracaja! Bokserka tez nijak, ale jakby zmienic fryzure to moze, moze....z tylu niezle sie to prezentuje(za wyjatkiem wlosow).Masz czadowa bizuterie i megazarabiste pazury!
    Synus Do Schrupania, boski Slodziak

    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że sandały z paskami na kostce skracają, ale przy wysokim stanie spódnicy moim zdaniem proporcje są zachowane. Wiadomo, że buty na obcasie wydłużają nogi i że wyglądają lepiej w większości przypadków, ale nie zawsze mam ochotę chodzić na obcasie. A już na pewno nie pójdę w wysokich butach na długi spacer po nieutwardzonej drodze. Poza tym na moim pseudo modowym blogu prezentuję zestawy codzienne, które noszę przez cały dzień a nie zakładam tylko do zdjęć, dlatego muszą być przede wszystkim wygodne. Co do koszulki, to uważam, że zarówno bokserka jak i zwykły t-shirt badzo pasują do tego typu spódnic na zasadzie kontrastu. Ale to już kwestia gustu. Nie wiem tylko po co ten kpiący ton, bo przecież można było to wszystko napisać w inny sposób. Na zasadzie porady a nie wrzutu. Przecież ja się nie uważam za wyrocznię w dziedzinie mody i chętnie zapoznam się z wszelkimi uwagami.

      Usuń
    2. Wow, przeciez nie jestem az taka ostra. Napisalam kilka milych slow;). A tak dla eksperymentu prosze pakaz sie kiedys w tym zestawieniu tylko z rozpuszczonymi wlosami(najlepiej wyprostowanymi), torba przez ramie(typu listonoszka , lub jakakolwiek na dlugim pasku) i inne plaskie butki ale nie z paskami w kostce.

      Porownamy, co?

      Usuń
  3. Uwielbiam połączenie czarnego z białym ,świetna spódniczka i sandałki :) a minki Filipka ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie zestawy - prosto, ale dzięki dodatkom bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna spódnica :)) czy ona jest trójkątna z przodu? ;> Swietny look btw :)

    agnejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      W sumie to jest trójkątna, bo ma takie jakby kopertowe zakładki.

      Usuń
  6. fryzura rewelacyjna.
    ps. do asymetrycznych rzeczy nie mogę się przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo podoba mi się Twój blog (i Synuś :PP).
    Trochę nie rozumiem dlaczego Anonim ocenił go jako pseudomodowy, ale może dlatego, że to Anonim i jego pseudomodowe porady :)))))))
    Zestaw mi się podoba ogromnie, masz taką figurę, że sandałki wcale tu nie przeszkadzają i nie szkodzą Twojej figurze.
    Sposób pomalowania paznokci i fryzurka również na duży plus :)
    Zgadzam się w 100% z myślą przewodnią Twojego bloga, będę tu wpadać częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie zauwazyl ze sie podpisalam imieniem?
      Nie prowadze bloga bo nie mam czasu a czasami przegladam inne i wkurzaja mnie te zachwyty, ja mam odwage przynajmniej pisac co mysle a nie slodko pierdzic i mysle ze czesc z was nie do konca jest szczera a o to w blogach chodzi by doradzac, wyrazac opinie a nie tylko slodzic.
      Pozdrawiam zdruzgotane moja opinia,
      Ale to tylko moje zdanie i nie oczekuje ze kazdy sie z nim zgodzi.

      Rada, laski nie bojcie sie oceniac i czasami spojrzcie na swiat na trzezwo!!!

      Usuń
  8. Świetny zestaw- dodatki stworzyły ten strój:)
    No i fryzura- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam proste topy i bokserki to długich, zwiewnych spódnic - nie odbierają im uroku, a jedynie stanowią fajną "bazę" dla tak romantycznego zestawu :)
    Mieliście sesję zdjęciową nad morzem? Cudownie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie sie bardzo podoba, jaka ty masz kochana tu fryzurke! ŁAŁ :) powiem tak, ladnemu we wszystkim ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam sobie asymetryczną spódniczkę a potem ją mi krawcowa wyrównała;-)
    Za to Ty wyglądasz bajecznie, dosłownie...jeszcze z tą fryzurą!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze zachwycam się bardziej Twoją urodą a nie dodatkami:D

    OdpowiedzUsuń
  13. są wakacje więc każda nieobecność zostaje przebaczona :D.
    Kochana, wyglądasz fantastycznie, uwielbiam Twoje looki, mały Filip przecudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie :) śliczna fryzura i spódnica :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zgadzam się z komentarzem anonima. Buty świetnie wyglądają z tą spódnicą i wcale nie skracają nóg!!:) wyglądasz ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmmm jaka piękna fryzura !! Spódnica super :>

    OdpowiedzUsuń
  18. This is stunning...you are stunning!!!
    I love love love your shoes and the bag is lovely as well.
    And what about the dramatic updo:) Just amazing, dear!

    CHIC SICILY

    OdpowiedzUsuń
  19. extra kiecka:) fryzura bardzo oryginalna;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna fryzura!! Ja się nie mogę przekonać do długich spódnic... Ale na tobie super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne minki :))
    W tej fryzurze jesteś nie do poznania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniale - fryzurka ekstra- a jaki przystojniacha na ostatnich fotkach

    OdpowiedzUsuń
  23. Super look! a ty jesteś prześliczna! miło się na Ciebie patrzy kochana!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś przepiekna! śliczna torebka i spódnica!
    i jakiego masz uroczego synka ;D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. dodatki przepiękne, a Filipek uroczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. hehe Filipek jest boski:)
    wyglądasz bardzo fajnie w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś świetna! tak trzymać! pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz. najbardziej podobają mi się sandały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna fryzura! Całość bardzo mi się podoba. :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie tutaj wyglądasz. Przeczytałam Twój opis na górze i zgadzam się z Tobą w 100%. Także jestem od dzisiaj Twoją fanką. A synka masz prze słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny zestaw ! taki luz z elegancją suuuper!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie!!
    Jakie włosy śliczne i Ty cała :) super stylizacja, jestem pod wrażeniem !
    pozdrawiam
    i zapraszam do siebie
    http://justmystyle89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. sliczna stylizacja fajna z ciebie...heh mamuska ;) i sycus cudny!!
    zapraszam do nas

    http://dzieciozmaganiamatki.blogspot.co.uk/?zx=7a91e21ecb24d5a3

    OdpowiedzUsuń
  34. swietna stylizacja!

    zapraszam
    http://www.mylatest-inspirations.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Twój blog jest po prostu niesamowity! Uwielbiam go, bije od Ciebie pozytywna energia :-)

    --
    http://sochacreate.com/blog

    OdpowiedzUsuń