Wystąpił błąd w tym gadżecie.

wtorek, 3 lipca 2012

Romantycznie

Nigdy nie lubiłam delikatnych, romantycznych, dziewczęcych sukienek. Wydawało mi się, że nie pasują do mnie ze względu na moje tatuaże i kolczyki. I styl życia :) Podobnie było z koturnami i butami na obcasach. Nawet na studiach wolałam nosić spodnie i trampki. Czasami niby zakładałam coś kobiecego, ale to raczej od święta. Wszystko zaczęło się zmieniać po urodzeniu Filipka. Zaczęłam nosić to, co naprawdę mi się podoba, bez względu na to czy rzekomo do mnie pasuje. I okazało się, że nawet w sukienkach czuję się dobrze :) No i wreszcie mam długie (jak na mnie) włosy. Z nimi było podobnie, też wydawało mi się, że lepiej mi z krótką fryzurką a długie włosy nie będą mi pasować. A teraz nie wyobrażam sobie, żebym mogła mieć irokeza ;) Tak więc, dzięki Filipkowi, zyskałam pewność siebie i poczucie kobiecości. Teraz zakładam to, na co mam w danym dniu ochotę. Czyli raz skórzane spodnie a raz kobiecą sukienkę i koturny :)











A na rower oczywiście balerinki :)


Mama
Sukienka/dress: Bershka
Koturny/wedges: Miu Miu
Zegarek/watch: Fossil
Okulary/sunglasses: Ray Ban Wayfarer
Torebka/bag: allegro

Jako, że na wycieczce rowerowej byłam z mężem, a Filip szalał u babci to wrzucę Wam dwa zdjęcia z innego dnia, na których jest mój kochany synuś :)



Filip
Koszulki/shirts: eBay
Spodnie/pants, buty/shoes, czapka/cup: H&M

42 komentarze:

  1. Śliczna ta Twoja sukienka - pokochałam ten krój bez pleców - najlepszy model na upały.
    świetny kwiatowy wzorek- super

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie prezentujesz się w tej dziewczęcej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja ci powiem, ze bardzo mi sie w tej wersji podobasz i uwazam, ze wlasnie kolczyki i tatuaze dodaja temu charakteru, wygladasz lepiej niz nie jedna dziewczyna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak macierzyństwo dodaje kobiecości i pewności siebie :) a kobieta przecież zmienną jest! Pięknie wyglądasz w tak romantycznym wydaniu! :)
    P.S.Mój Synek też uwielbia "Juniorki Safari" :))

    OdpowiedzUsuń
  5. obydwoje ślicznie wyglądacie! A do Ciebie ta sukienka bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. dla przekory charakteru i stylu bycia pasuje Ci taka sukienka. w zestawieniu z czarnymi koturnami wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze dziekuje Ci bardzo, za przemily komentarz na moim blogu.
    Tez uwazam, ze bycie Mama zmienia nas bezpowrtonie ( ja czuje, ze na lepsze).
    Filipek jest uroczy a Ty cudowna !

    pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza sukienka, syn na oko lekko młodszy niż mój, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna z ciebie kobieta, zwłaszcza na pierwszym zdjęciu super wyszłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienkę to masz śliczną i świetny rower, a Twój synek jak zawsze zachwyca! Niesamowicie podobają mi się jego rockowe ubrania czy dodatki, sama bym tak ubierała synka!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny tatuaż na kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana, mówią, że ładnemu we wszystkim ładnie jako, że Ty jesteś piękna, nie masz się czym przejmować, zakładaj wszystko co tylko chcesz!:D
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, aż nie mogę uwierzyć że masz syna :) pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://zairamsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. You look great in this dress...one hot mummy!!!
    I would kill for the bike:)
    Hugs.

    CHIC SICILY

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, pasuje Ci taki dziewczęcy look.

    OdpowiedzUsuń
  16. mam dokładnie te same odczucia po urodzeniu córki stałam sie prawdziwa kobieta przezywam to jeszcze raz teraz z moim synkiem Borysem :)sliczne zdjecia sliczna sukienka piekna i zachwycajaca Ty

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyno, Ty jesteś stworzona do takich sukienek! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeejciu ślicznie wyglądasz naprawdę :) masz ładnego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piękna z Ciebie kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczna sukienka, a rower przecudny <33

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz cudownie w tej sukience :))) Uroczy synuś....... ja też mam szkraba w podobnym wieku :)))
    No i nie mogę tutaj nie wspomnieć o Twoim rowerze!!! Zakochałam się w nim!!!!!!!!!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze raz super wyglądasz :) ii czekam na nową notkę :)
    obserwuję :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście pięknie wyglądasz! ;) Ta sukienka jest cudowna! :)
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylowa rodzinka! Jaka mama taki synek ;)
    A sukienka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna sukienka a synek po prostu boski! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja, bardzo ładnie Ci w takiej fryzurce i makijażu. Zdjęcie na rowerze obłędne. Jednak mały model wygrywa. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna sukienka :) wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześlicznie wylądasz w sukience <3 Jestem zdania, że pasuje ona każdej kobiecie.

    OdpowiedzUsuń
  29. jej wygladasz tak uroczo,ze nie mozna oderwac od Ciebie wzroku!!
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzie taki rower zakupiłaś, ZAKOCHAŁAM się w nim ! Tez chcę taki poleć mi gdzie można taki dostać :D
    Jeżeli masz ochote wejdź na mojego bloga i mi napisz :*
    Ania
    http://brudnopis-anianki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej!
    Fantastyczna sukienka! Wyglądasz szałowo, świetne koturny. No i strasznie zazdroszczę roweru, jest cudowny, boski, przegenialny. Jak się nim jeździ? ;d
    Poza tym bardzo fajna sesja ; )
    Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  32. Polecam stronę z sutaszową biżuterią :) violettakrygier.wordpress.com Przepraszam za spam ale może blog Ciebie zainteresuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. obydwoje prezentujecie sie swietnie :)

    pozdr i zapraszam do nas www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zainspirował mnie rower! Genialny !!!!!! :) i stylizacja w sam raz na niego :)

    zaglądnij do mnie :)
    http://cosczerwonego2.blogspot.com/
    http://cosczerwonego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń