Wystąpił błąd w tym gadżecie.

wtorek, 10 lipca 2012

Córeczka tatusia :)

Tytuł dzisiejszego wpisu nie jest bez znaczenia. Postanowiłam go tak nazwać, bo (po raz kolejny) mój tata wcielił się w rolę mojego stylisty i podarował mi dzisiejszy zestaw :) Należy tu podkreślić, że zarówno koszulkę jak i spodenki wybrał sam i trafił nie tylko w mój gust, ale także i w rozmiar :) Jako, że wybieraliśmy się na spacer a ja miałam na sobie buty na wysokich koturnach, pożyczyłam od mamy japonki, w których już od dawna jestem zakochana. Uwielbiam te buty, pożyczałam je już wiele razy, więc mama postanowiła mi je odstąpić :) I w ten właśnie sposób zostałam wystylizowana przez rodziców :) Ja dobrałam tylko torbę :) Zdjęcia były robione następnego dnia po meczu piłki nożnej Polska-Czechy, stąd biało-czerwone paznokcie. 









Mama
Koszulka/shirt, spodenki/shorts, pasek/belt: Rinascimento
Torba/bag: Lacoste
Japonki/flip flops: Marc by Marc Jacobs
Okulary/sunglasses: Ray Ban Aviator
Zegarek/watch: Fossil

Filip
Ubranka/clothes: H&M
Buty/shoes: Aurelka

45 komentarzy:

  1. uroczy synek ! świetnie się prezentuje :)
    masz cudowne szorty, kocham ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to tata ma niezły gust:)
    a japonki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor tych spodenek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :D:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw, a tata mega kochany :) no i jaki ma świetny gust !!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny dzieciaczek ;) ładnie ubrany

    OdpowiedzUsuń
  7. japonki rzeczywiście boskie:)
    fajnie mieć takich rodziców:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tata zna się na rzeczy :)) Zwłaszcza spodenki cudne, uwielbiam kobalt!!
    Pięknie wyglądasz z Synkiem, przystojniak z niego niesamowity!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to samo szczęście, co Ty, że rodzice bardzo dobrze znają mój gust i rozmiary :)
    prezenty od nich zawsze są trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i muszę szczerze przyznać, że bardzo fajnie to wygląda!
    Zwłaszcza koszulka bardzo mi się podoba i kolor tych spodenek ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://gibky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, wyglądasz naprawdę świetnie.
    Tata dobiera ładnie kolory, no i ma gust.
    Zna swoją córeczkę doskonale;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne prezenty, sama chciałabym takie dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Twoje niebieskie spodenki :) moj ukochany kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobry tatuś :) a szorty mają obłędny kolor po prostu aż oczy mi sie cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, no, rodziców tylko pozazdrościć :)
    Paryż atakuje mnie z każdej strony, nawet z Twojej koszulki. Bardzo bym chciała w końcu tam pojechać.

    Filip mnie kładzie zawsze na łopatki, przeuroczy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle ładnie, lekko i kobieco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądacie! <3
    brawo dla rodziców ;)
    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wygladasz:) a buty faktycznie super:D

    OdpowiedzUsuń
  19. spodenki super, ja tam wolę jak moi rodzice nic mi nie kupują bo nigdy nie trafiają w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje za odwiedzinki i komentarz.Mam do sprzedania asymetrie w kolorze niebieskim jeszcze cena 50 zł wysyłka w cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne spodenki;) Synka masz uroczego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale genialny jest Twój blog! Po przeczytaniu całego nagłówka, tytułu czy tam wstępu wiedziałam, że czeka mnie tu miło niespodzianka i się nie myliłam!:) wyglądasz wspaniale!!!!! Masz może ochotę się poobserwować? Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne zdjecia, bardzo pozytywne;) Malu urwis tez uroczy!;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne spodenki :) i jaki fajny chłopczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj fajny tata ;) świetne spodenki i ten kolor :) japonki też bardzo ciekawe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie cudowne japonki!!!! a tata ma świetny gust! rewelacyjnie wyglądacie z Filipem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuje za komentarz i dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wyglądasz i synuś jak ta lala:)
    ekstra mama!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny set! i jaki stylowy dzieciaczek ;DD

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie kochana !Widzę że Twoja cała rodzinka ma świetny styl !!:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zajebiste butki !!! Ogólnie masz bardzo fajny strój <3 <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne butki i ogólnie strój jest cudowny <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !!

    OdpowiedzUsuń
  33. This is so fun and comfy outift...love it!
    I am addicted with your Marc Jacobs flip flops, they are absolutely amazing!

    CHIC SICILY

    OdpowiedzUsuń
  34. sporty and stylish with attitude! love those colors together!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjęcia! super blog :) zapraszam do siebie! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  36. Fiu, fiu, fiu :-) Rewelacyjny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny masz styl :) ii twój synuś też świetnie ubrany ale to oczywiście twoja zasługa :) ładny chłopczyk , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. właśnie zaczynam oglądać Twój blog, wreszcie ktoś z NORMALNYM podejściem - matka też kobieta, może i musi o siebie dbać! Pozdrawiam;)


    http://strongwomandontcry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny zestaw, w sam raz na wypad do miasta na zakupy

    OdpowiedzUsuń