Wystąpił błąd w tym gadżecie.

wtorek, 12 czerwca 2012

TELL ME ABOUT YOURSELF AWARD

TELL ME ABOUT YOURSELF AWARD

Ketmia, dziękuję za wyróżnienie i tym samym za zaproszenie do zabawy :)



Zasady zabawy:
-należy napisać od kogo się dostało wyróżnienie                  
-umieścić banerek                                 
-napisać 7 rzeczy o sobie
-podarować wyróżnienie 10 blogom

A więc zaczynamy :)

1. Mam 27 lat. W tym roku (18.08) będę (wraz z mężem :)) obchodzić 5 rocznicę ślubu. Nasz synek Filip za tydzień skończy 3 latka.

2. Skończyłam Turystykę i Rekreację na warszawskim AWFie. Ostatnie egzaminy (na 5 roku) zdawałam pod koniec ciąży a pracę magisterską obroniłam jak Filip miał 2-3 miesiące. W połowie odpowiedzi na ostatnie pytanie, czekający za drzwiami Filip zaczął płakać. Komisja zgodnie stwierdziła, że usłyszała już wystarczająco dużo i uznała moją odpowiedź za wyczerpującą po czym poleciła wyjść i nakarmić dziecko :) Obroniłam się na 5 :)

3. Uwielbiam tatuaże. Sama mam ich 5. Pierwszy zrobiłam na 17 urodziny. Żadnego nie żałuję i chciałabym mieć ich dużo więcej, ale niestety mężowi się ten pomysł nie podoba. Póki co wynegocjowałam jeszcze jeden i planuję go zrobić jak urodzi się nam drugie dziecko, co prowadzi do kolejnego punktu:

4. Bardzo chciałabym, żeby Filip miał już rodzeństwo, nad czym pracujemy (niestety już rok bez rezultatów...).

5. W podstawówce i pierwszej klasie liceum słuchałam hip hopu, nosiłam szerokie spodnie, bluzy z kapturem i jeździłam na rolkach.  Potem przerzuciłam się na punk i szeroko pojętego rocka, nike'i zmieniłam na martensy a szerokie spodnie na czerwone rurki. Rudo-czerwone były także moje włosy. Następnie poszerzyłam horyzonty o reggae (zamiłowanie do punka i rocka nie minęło i trwa do dziś :) i zrobiłam sobie dready :) Miałam je jeszcze na studniówce, do eleganckiej czarnej sukni a chwilę potem ścięłam. Od tamtej chwili miałam krótkie włosy aż do...

6. Grudnia 2009, od kiedy konsekwentnie zapuszczam włosy i ich nie farbuję :) Pewnego razu, po wizycie u fryzjera, stwierdziłam, że krótkie włosy już mi się znudziły i od tamtego czasu tylko podcinam końcówki. Wiele razy się wahałam, bo odrastające włosy to istny koszmar, ale udało mi się wytrwać w postanowieniu i wreszcie mogę się pochwalić włosami trochę dłuższymi niż do ramion :) Zapuszczam nadal :)


7. Do 13 roku życia chodziłam do Państwowej Szkoły Baletowej w Warszawie. Tańczyłam nawet w Teatrze Wielkim w Warszawie, w przedstawieniu "Śpiąca królewna" :) Potem musiałam zrezygnować, ale zamiłowanie do ruchu mi zostało. Teraz też uwielbiam uprawiać sport. Kocham snowboard, nurkowanie, jazdę na rowerze. Bardzo lubię też pływanie. Ale ostatnio moją pasją jest fitness, a w szczególności Zumba. Ta forma ruchu jest po prostu genialna! Zaliczyłam już nawet jeden 3-godzinny maraton zumbowy- świetna zabawa!


Do zabawy zapraszam następujące blogi:
Adriana Andrea
Agnes-fashion
Alcyna
Calima
Amazing Beauty Case
Cassante
Sisters love clothes
Straszna szafa
Soie
Emiliowy świat

11 komentarzy:

  1. O proszę, z tą szkołą baletową mnie zaskoczyłaś, podziwiam ludzi z pasją - zwłaszcza tak wymagającą jak balet :)

    Dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ależ ciekawa z Ciebie osóbka :)ja z włosami mam to samo heheh

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zycie, jezeli mogę oceniać :) Fajnie fajnie :D I dużo sie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie, nie wiem czy podołam temu wyzwaniu ;)
    Życie w pigułce można powiedzieć, Twoje bardzo ciekawe i fajnie opisane ;) Powodzenia w powiększaniu Rodziny :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana bardzo Ci dziękuję:)W tamtym roku byłam nominowana do tej zabawy i jest już u mnie na blogu taki pościk:*

    OdpowiedzUsuń
  6. moja Lenka 29.6. będzie miała 3 latka :) u nas było na odwrót, bo o Lenkę bardzo długo się staraliśmy a Lili można powiedzieć, że hmmm... miała być trochę później :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie móc poznać Cię troszkę bliżej :)
    Ehh też przechodziłam ten przeskok muzyczny, tyle, że z rap-u na rock a potem heavy metal :) Mam nawet zdjęcia z chłopakami z ACID DRINKERS które obecnie wprawiają w zachwyt mojego 14 letniego syna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. zaskoczyłaś mnie informacją o szkole baletowej.
    oby praca nad dzieckiem przyniosła rezultat czym prędzej.
    a gdzie ten tatuaż ma być?
    dziękuję za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łeee i co ja mam napisać jak u mnie nudy na pudy w porównaniu z Tobą ;) Za tę szkołę baletową to szacun, ja się nie mogę zmusić do jakiegokolwiek wysiłku.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeeej,nigdy nie pomyślałabym,że miałaś dredy,czy chodziłaś w takim stylu ubrana :) Ciekawa jestem jak wyglądałaś,może wrzucisz kiedyś swoje zdjęcia z poprzednich lat? byłoby ciekawie ;)
    pozdrawiam,Monia
    ps. dziękuję za otagowanie Nas w poście,na pewno niebawem powstanie notka z Twoim zaproszeniem do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :> !!

    Też lubię zumbę !! :>

    OdpowiedzUsuń