Wystąpił błąd w tym gadżecie.

środa, 20 czerwca 2012

Rowerowo

Kochani, przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale tyle się ostatnio wydarzyło, że nie miałam czasu nic wrzucić ani nawet obejrzeć Waszych wpisów. Najpierw był długi weekend, który spędziliśmy z mężem, Filipkiem, moimi rodzicami, bratem, jego żoną i ich małym synkiem w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. W trakcie wyjazdu rozpoczęło się Euro 2012, które mamy nadal i także z jego powodu byłam tak zajęta (w końcu codziennie były ciekawe mecze) i nie miałam kiedy zgrać zdjęć z aparatu na komputer, nie mówiąc już o umieszczeniu posta :) Dziś wieczór wolny od meczu, więc jestem :) Tyle tytułem wstępu :)
Zdjęcia, które Wam dziś pokazuję zrobione zostały właśnie w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej, w Pilicy i okolicach, gdzie wypoczywaliśmy z dala od miasta, podziwialiśmy piękne widoki i jeździliśmy na rowerach. O moim wspaniałym rowerze- prezencie od rodziców, napiszę kilka słów w następnym poście. Co do zestawu, który mam na sobie: podstawą jest kwiecista sukienka, którą kupiłam ze 2 lata temu w Bangkoku za około 10 zł :) (nowa, takie są tam ceny!), pod którą mam (choć tego nie widać) spodenki. Wbrew pozorom strój bardzo wygodny na rower, którym jeżdżę :)









Mama
Sukienka/dress: kupiona w Bangkoku/bought in Bangkok
Buty/shoes: Fidji
Torebka/bag: Max Mara
Zegarek/watch: Fossil
Okulary/sunglasses: Ray Ban Wayfarer
Naszyjnik/neckless: W. Kruk
Rower/bike: Embassy

Filip
Koszulka/shirt, czapka/cup: Nickelodeon
Spodnie/shorts: H&M
Buty/shoes: 5 10 15

32 komentarze:

  1. Genialny rower:)
    Uwielbiam jak dziewczyny ubierają sukienki na rower, a nie dres :)

    http://kobietkowopl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wyglądasz wspaniale :)
    Cudowna ta sukieneczka, natomiast rowerka nic nie pobije, zazdroszczę! :)
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w Twoim rowerze ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam, Małgosiu :) Piękny rower, ładniejszy nawet niż mój, a ja też mam biały. Małgosia z Perfect Fit :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw kwiaty jaki masz na sobie, bomba!
    A rower cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz cudownie! Rower jest swietny- moj wymarzony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukieneczka i świetne okulary :> !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w rowerze.
    A Jurę uwielbiam. Ostatnio niestety nie "zaliczyłyśmy" wszystkich punktów, które były w programie, bo dopadła nas ulewa. Na szczęście mam na tyle blisko, że nadrobimy następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie, sukienka cudo, a rower absolutnie wspaniały!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka:)
    Idealna la lato:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukieneczka, na lato akurat, w dodatku slicznie wygladasz! i swietny rower :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no to ostatnie zdjecie suuuper- piekna sukienka buciki wszystko pasuje a ten rower to wspaniała ramka do zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz kwitnąco!:) rower jest cudny! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  14. to duze dziecko to Twoje wlasne,prywatne? wow,kochana! Ty wygladasz na taka mlodzutka ze moglabys byc jego siostra! jestes strasznie sliczna i mega zgrabna! dodalam Cie do obserwowanych bo strasznie podoba mi sie Twoj blog, licze,ze zajrzysz do mnie i tez zostaniesz moja obserwatorka jak Ci sie spodoba :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam 24 wiec juz nie mow,ze i Ty tka mloda nie jestes bo i ja sie czuje staro;p naprawde,wygladasz fenomenalnie jak na mame. tez bym chciala juz miec dziecko ale takie planowanie zawsze oddala ten czas

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też się zastanawiałam nad kolorami tych sandałków. Śliczne są te pomarańczowe i niebieskie jeszcze. Ale muszę przyznać że bardzo wygodne! i bardzo zgrabnie wyglądają w nich nogi:))

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowności ♥

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetną masz tą sukieneczkę ! ...o rowerze już nie wspomnę ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Chetnie bym sie wybrala do Bangkoku na zakupy:P A rower po prostu marzenie! <3
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz ! Promieniejesz :)


    Synek fajniutki i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. This dress is so romantic and girly...love it!And you look really divine in it!
    The picture with the bicykl is absolutely cool!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. jeju jaki śliczny rower<3 piękna ta twoja sukienka !;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jaaaaaaki rower cudny, dla takiego nawet bym mogła się przełamać i czasem trochę ruszyć. Wyglądasz jak nastolatka, tylko Filip Cię zdradza, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz super synka, gratuluje :)
      Co do stylizacji, też super, sukienka po prostu boska! Tylko ja bym zmieniła buty na białe trampki (do roweru będą pasowały;). Pozdrawiam.

      Usuń