Wystąpił błąd w tym gadżecie.

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Neony

Wyraziste neonowe kolory są wesołą alternatywą dla wszechobecnych w tym sezonie romantycznych pasteli. Blade róże, brzoskwinie, pistacje, błękity są piękne i subtelne, ale ja lepiej czuję się w zdecydowanych odcieniach. Co prawda czasami zdarza mi się założyć pastelową koszulę, nie czuję się jednak dobrze w pastelowym total looku. Podobnie było do niedawna z neonami. Stawiałam głównie na wyraziste dodatki (buty, torebki, naszyjnik) przy stonowanych kolorach ubrań. Tym razem zaszalałam zarówno ze spodniami (które wybrał bez niczyjej pomocy i podarował mi tata!) jak i z koszulką :) Połączenie różowego i pomarańczowego nie jest może odkrywcze, ale bardzo przypadło mi do gustu. Do tego dodałam jeszcze zielone balerinki i neonowy mix gotowy :)

I jeszcze parę słów o moim rowerze :) Jeśli ktoś jeszcze nie zna firmy Embassy to wspomnę tylko, że jest to nasza polska, do tego stołeczna marka. Jest już na wielu blogach akcja wspierania polskich projektantów, wspierajmy więc też polską markę rowerową! Gorąco polecam! Ja z mojego roweru jestem bardzo zadowolona. Jest niesamowicie wygodny zarówno jeśli chodzi o siodełko jak i o pozycję podczas jazdy- wreszcie po długiej jeździe nie boli mnie krzyż! Brak przerzutek w ogóle nie przeszkadza, jeździ się na nim lekko i mimo, że jest to rower miejski, to bez problemu można podjechać nawet pod bardzo stromą górkę (choć przyznam, że mam dobrą kondycję ;) Ja wypróbowałam swój rower w dość trudnych warunkach, w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. Nie przeszkadza także brak hamulców w rączce, bo w 5 minut przestawiłam się na hamulec nożny. Podsumowując: poza oczywistymi walorami estetycznymi rower idealnie spełnia swoją funkcję, daję więć 10/10 :)








Mama
Koszulka/shirt: H&M
Spodnie/trousers, pasek/belt: Rinascimento
Buty/shoes: Fidji
Torebka/bag: Max Mara
Zegarek/watch: Tissot
Okulary/sunglasses: Ray Ban Aviator

Rower/bike: Embassy

Filip
Spodenki/shorts, koszulka/t-shirt, buty/shoes, pasek/belt: H&M
Bluzka/blouse: Transformers, Hasbro

29 komentarzy:

  1. Fantastycznie wygladasz i ten krajobraz do tego, idealnie!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw zdecydowanych kolorów jest super, ja też lubię takie kolory, choć ostatnio dopadły mnie pastele;-)
    Rower rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piękne piegi!ZAZDROSZCZĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham połączenie czerwonego i różowego :> !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw!
    Masz ciekawy styl i prowadzisz interesującego bloga, zostaję tu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie neonowy trend jest zbyt odważny, zdecydowanie wolę pastele.
    a roweru zazdroszczę potwornie.

    OdpowiedzUsuń
  7. loving your pants!

    XX

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ukochałam się w kolorach - przecudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog ;) Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje i stylizacje Twojego synka :) Na pewno będę wpadać tutaj częściej, zapraszam na mojego bloga agnejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :) rowerek piękny. Też niedawno kupiłam sobie biały rower tylko firmy kross, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również zazdroszczę piegów ;) Dodają Ci dużo uroku ;)

    I widzę że lubisz bardzo ubierać swojego synka w H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żyj kolorowo!!! Super niezobowiązujący look.

    OdpowiedzUsuń
  13. you look beautiful! and i love your bright colors and bike

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne widoki, świetny rower i wspaniale wyglądasz:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na bloga !!!
    Na pewno przyda się wiele mamom, które zaniedbały się w czasie ciąży, w wychowywaniu dzieci. Mamy nadzieje, że dzięki Tobie chociaż część kobiet to zmieni i podwyższy tym samym swoja samo ocenę !!!
    PS:odwiedzaj nas:*
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny rower, no i mamuśka oczywiście też! Bardzo fajny, ciepły blog ze świetnymi stylizacjami! :)
    Obserwuję i zapraszam!
    http://martaiteresa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie nominowałam Cię do nagrody Versatile Blogger Award;-)
    Szczegóły na moim blogu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz w takich kolorach! No a rowerek-rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana, wyglądasz wspaniale!
    te kolory dodają Ci tego 'czegoś' :D
    no i rower w którym się zakochałam :D.
    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie - pojawił się nowy post:).

    OdpowiedzUsuń
  20. BARDZO POZYTYWNY BLOG,LUBIE PATRZEC NA SZCZESLIWYCH LUDZI :)POZDRAWIAM SZCZESLIWA MAMA

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, chciałabym być kiedyś taką modną mamą jak Ty :)! ile miałaś lat jak urodził się Twój synek ? bo bardzo młodo wyglądasz !:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz świetny rower,marzę o takim! :)
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz w tych kolorkach. Ktoś wspomniał w komentarzach o piegach - są genialne:-)
    Trzeba też Tacie pogratulować wyboru spodni. Taki tata to skarb:-)

    Dziękuję za wspomnienie o marce roweru, bardzo mi się podoba, ale szczerze mówiąc nie sądziłam, że to nasza marka.

    A jeśli chodzi o komentarz u mnie na blogu... wiesz, ja bardzo lubię takie klimaty pastelowe, jakie pokazuję na blogu, ale w stylu nowoczesnym bardzo dobrze także się czuję. Moi znajomi też preferują nowoczesność i jeśli ktoś ma na to pomysł, to jestem jak najbardziej za!

    Wszystkiego naj dla Ciebie i Filipa na wakacje:-)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz! Jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki piękny rower ! :) śliczne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wesole kolorki! strasznie spodobaly mi sie spodnie,fajny fason!

    OdpowiedzUsuń
  27. kolory świetnie do siebie pasują:)! a powiedz mi czy to Twój dom na ostatnim zdjęciu? uwielbiam takie drewniane domki:) <3

    OdpowiedzUsuń