Wystąpił błąd w tym gadżecie.

niedziela, 3 czerwca 2012

Dzień dziecka

Od dwóch lat obchodzę Dzień Matki, ale dla moich rodziców zawsze jednak będę dzieckiem :) W tym roku Dzień Dziecka świętowaliśmy podwójnie- zarówno Filip jak i ja :) On dostał wymarzony zestaw Hot Wheels i grubą kopertę :) no i wypad na tzw. "kulki". Ja natomiast dostałam najfajniejszy prezent, jaki mogłam sobie wymarzyć- piękny rower, który na pewno będziecie mieli okazję zobaczyć na moim blogu :) Dzień spędziliśmy na spacerze po Nowym Świecie, pysznym obiedzie we włoskiej knajpce i odbiorze roweru ze sklepu :) 
Jako, że było wietrznie i chłodno, wyciągnęłam z górnej półki w szafie skórzane botki i czapkę. Co do reszty zestawu: połączenie pasków ze skórą jest dość powszechne, żeby nie powiedzieć oklepane, ale ja je po prostu uwielbiam :) Daje fajny, zadziorny efekt, pasujący do rockowego wydania Filipka :) Uwielbiam ubierać nas w podobnym stylu, tak jak uwielbiam, gdy mąż i syn mają na sobie podobne ubrania lub gdy cała nasza trójka ma na sobie np. trampki, jeansy i czerwone koszulki polo :) Żeby zestaw nie był zbyt monotonny i mroczny dodałam ukochany kolorowy naszyjnik, który "zabrałam" kilka lat temu Misi, czyli mojej mamie :) 






Tym razem oprócz Filipka macie także okazję zobaczyć Misię, czyli moją modną mamę :)




A tu także mojego tatę :)






Mama
Skórzana kurtka/leather jacket: ZARA
Koszulka/shirt: Vero moda
Spodnie/jeans: Levi's
Buty/shoes: Venezia
Torba/bag: Pollini
Czapka/cap: H&M
Naszyjnik/necklace: Marc by Marc Jacobs
Okulary/sunglasses: Ray Ban Aviator
Zegarek/watch: Tissot

Filip
Całość/all: H&M

31 komentarzy:

  1. super naszyjnik i rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki rockowy styl pasuje Tobie najbardziej! A połączenie pasków ze skórą również uwielbiam ;D

    Urzekł mnie Twój naszyjnik, jest fantastyczny i wspaniale ożywia cały zestaw! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cute outfit, love the white bag. and your son is adorable

    OdpowiedzUsuń
  4. także lubię, gdy z córką jesteśmy podobnie ubrane.
    chcę w niej zakrzewić swój sposób noszenia, abyśmy w przyszłości mogły się wymieniać ubraniami jak ja ze swoją mamą :)
    naszyjnik bije na głowę wszystko!
    zaje...!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ masz stylową rodzinkę, tata prezentuje się świetnie, a mama? - rewelacyjna babeczka, widać, że ma styl i klasę.
    No i Wy- jak zwykle niby sportowo, a bardzo ciekawie. Naszyjnik jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, wyglądasz jak z pisma o modzie, rewelacja !! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem tak, jestes przesliczna! wyglądasz cudnie po prostu, to samo twój synek, mały przystojniaczek :D a o rodzicach nie wspominam bo widac bo kim taka ladna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik zdecydowanie dodał charakteru stylizacji. I fajna czapa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna rodzina, super wyglądacie! Filipek jak zawsze przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoi rodzice wyglądają rewelacyjnie!
    zestaw świetny:)
    p.s.nominowałam Cię do zabawy:* Informacja u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała rodzinka!
    pięknie wyglądacie :).
    Do tej pory myślałam, że jesteś jedyną najpiękniejszą mamą pod słońcem, teraz widzę, że Twoja mama robi Ci ogromną konkurencję;D
    wyglądasz zjawiskowo!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło;)

    OdpowiedzUsuń
  12. tworzycie świetną rodzinkę :) Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się tu podoba.
    Będę wpadać częściej i dodaję do obserwowanych, bo mądrze prawisz :)
    Więcej postow proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This outfit is so stunning.
    Perfect for the children's day:)
    Especially love you leather jacket and necklace, but it is amazing all together. Simply the best!!!!
    CHIC SICILY

    OdpowiedzUsuń
  15. Naszyjnik bombowy :)
    Rodzice wyglądają świetnie, a synek przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. naszyjnik powalił mnie na kolana! cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz, już wiem po kim Twoja uroda i moda;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. stylowa rodzinka:)
    a w naszyjniku to się zakochałam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądacie ! Bardzo fajny blog :)


    Obserwuję i zapraszam do siebie


    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjny naszyjnik i bardzo pozytywne, ciepłe rodzinne zdjęcia ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z największym zaszczytem mogę dać ci miano sexy mama:):)
    Super blog będe tu częstym gosciem!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wau... neuveřitelná kočka :O Moc ti to sluši!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastycznie wyglądacie dziewczyny :)
    Świetny styl!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ten naszyjnik wygląda świetnie, zresztą jak wy wszyscy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszyscy wyglądacie fantastycznie, naszyjnik mega. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam serdecznie,

    nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

    Chcielibyśmy nawiązać z Panią współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Pani. Dzięki niemu może Pani zarabiać za każdym razem, kiedy Pani fan zrobi u nas zakupy.

    Jak może Pani nas zareklamować? Mamy dla Pani kilka propozycji. Może Pani umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w artykule bezpośredni link. Może Pani także umieścić na swojej stronie banner sklepu eobuwie.pl

    Ma Pani jakieś inne pomysły na promocję? Proszę opowiedzieć nam o tym, jesteśmy otwarci na różne propozycje.

    Proszę zapoznać się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
    http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html

    Nasz e-mail: partner@eobuwie.com.pl

    OdpowiedzUsuń