Wystąpił błąd w tym gadżecie.

środa, 30 maja 2012

Mokasyny

Mokasyny to zdecydowanie jedne z najwygodniejszych butów na świecie. Idealnie nadają się na długie spacery, co zwłaszcza dla mam jest naprawdę istotne. Ciężko biega się za dzieckiem w szpilkach ;) A nawet jak się za dzieckiem nie biega to trwający dwie godziny spacer po naszych nierównych chodnikach w niewygodnych butach to katastrofa :)
Zdjęcia zrobione zostały w marcu, stąd brak zieleni :) Jakoś nie miałam okazji ich wrzucić, a dzisiejsza pogoda podobna jest do tej z marca, więc skorzystam z okazji i pokażę Wam je teraz :)







Mama
Koszula/shirt: Marks&Spencer (sh), rozmiar/size 44 :)
Spodnie/trousers, pasek/belt: ZARA
Kurtka/jacket: D&G
Szalik/scarf: Louis Vuitton
Buty/shoes: Emu
Torba/bag: Max Mara
Okulary/sunglasses: Ray Ban Wayfarer

Filip
Całość/all: H&M

20 komentarzy:

  1. fajnie :) A Filipek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. love both outfits, your son is adorable

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna koszula:)
    A Filip- przystojniak;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się na Was napatrzyć! Ale świetny stanowicie duet! :)
    Pięknie wyglądasz mamusiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka bardzo mi się podoba za materiał i kolor. Pogoda faktycznie wczesno - wiosenna, nad morzem zaledwie 14 stopni !

    OdpowiedzUsuń
  6. nie moge sie napatrzec na ostatnie dwa zdjecia, mega mega mega:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, za dzieckiem w szpilkach jest ciężko, dlatego muszę mieć baleriny i sandałki:))))
    Fajne foteczki, a szczególnie bardzo ładna ta, gdzie widać z bliska Twoją buzię:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam jedne mokasyny, białe. były idealne i mega wygodne.
    Wy jak zawsze bardzo stylowi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastic layering. This is something I wear everyday to look simple yet chic.

    By the way, that's a very handsome boy.

    Seattle Beauty Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne luźne zestawienie, ja też lubię taki styl !! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. sama planuję zakup mokasynów,Twoje są idealne!
    Pozdrawiam,Monia
    Ps. byłabym bardzo wdzięczna gdybyś polubiła posta o trampkach na moim fb,a może akurat wybierzesz coś dla siebie??:) http://www.facebook.com/pages/Sistersloveclothes/406315596046839

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chciałabym żółte mokasyny! Przeuroczy synek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw! mokasynki rewelacyjne i spodnie bardzo mi się podobają:)
    p.s. a zamawiałaś może sushi na "I love sushi" - najlepsze jakie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna kurtka!! Wyglądacie wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestawik ! ...no super mały model :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zarowno Ty jak i Twoja pociecha wyglądacie bardzo stylowo! Fajnie musicie wygladac chodzac tak pomiescie na pewno bym zwrocila na was uwagę!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale modele :) ja tez jestem mama - już drugi raz - oby więcej takich mam :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. dzieki za przemiły komentarz i słowa uznania. Tak rzeczywiście adoptuje z blogów tylko te rzeczy które naprawdę są do noszenia gdyz niektóre stylizacje są takie ze naprawdę wątpię żeby dziewczyny wyszły w takich na ulice np miętowe od góry do dołu :) Wysokie buty na spacer - nie , nigdy :) do CH tak ale do parku raczej nie, koturny może tak bo obcas nie wpada w trawę bo go nie ma :). Ja chyba od kołyski chodzę na obcasach wiec nie mam z tym problemów ale płaskie zakładam na spacerki :)Dodaje Cie do obserwowanych przez bloglovin :) Pozdrawiam Serdecznie Ciebie i pociechę

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam zamiar kupić sobie takie buty, bardzo mi się podobają. Poluję na nie od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń