Wystąpił błąd w tym gadżecie.

niedziela, 13 maja 2012

Militarnie

Na początku chciałam wytłumaczyć moją długą nieobecność na blogu. Miałam problemy z komputerem, więc nie pisałam i nie zaglądałam do Was nie dlatego, że mi się nie chciało, ale po prostu nie miałam jak :) Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości w czytaniu i oglądaniu Waszych postów, choć przyznam, że przez ten niecały miesiąc lista nieprzeczytanych postów wzrosła w zastraszającym tempie... Mam też nadzieję, że i mi uda się w końcu mniej więcej raz na tydzień jakiś wpis umieścić. Zdjęć mam dużo, ale czasu nie za bardzo :)
Co do samego postu: tytuł jest na tyle jasny, że nie muszę chyba nic dodawać :) Zdziwić Was tu tylko może brak bujnej zieleni. To dlatego, że zdjęcia robione były z miesiąc temu :) A korzystając z faktu, że pogoda jest teraz zbliżona do ówczesnej, postanowiłam wykorzystać je właśnie teraz.









Mama
Koszula/shirt: Stradivarius
Skórzana kurtka/leather jacket,spodnie/trousers, pasek/belt: ZARA
Top: Terranova
Buty/shoes: Heavy Duty
Torba/bag: D&G
Okulary/sunglasses: Ray Ban Aviator
Bransoleta/bracelet: Marc by Marc Jacobs
Bransoleta srebrna/silver bracelet: kupiona w Tajlandii/bought in Thailand
Zawieszka/pendant: prezent od brata i bratowej, kupiony w Nepalu/a gift from my brother and his wife, bought in Nepal

Filip
Całość/all: H&M

22 komentarze:

  1. Bardzo fajna koszula, a synek przesłodki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie rockowe klimaty.
    zakochana jestem w takim sposobie wiązania bandanki, moja córka musi to znosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka i genialnie dobrane dodatki! :) A Filip idealnie wczuł się w klimat zdjęć - fajnie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że już jesteś.
    A zestaw bardzo fajny- i militarny i trochę rockowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wygladasz!!! :))) a mały szkrab jest mistrzem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. alee świetny! Ty oczywiście też;dd.
    stylowo, pięknie i cudownie!;).
    Po każdym zdjęciu prosiłam o kolejne<3.
    Genialne;)).
    Zapraszam, lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądacie! Ale synka to masz przesłodkiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądacie!!! jak fajnie się zgraliście stylowo:)
    moje znajome, matki chłopców uważają, że nie ma fajnych ubrań dla ich synków! muszę im dać namiar na Twojego bloga, żeby zobaczyły jak świetnie można ubrać chłopca:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. oh my gosh your pictures are so great! The little boy cannot be cuter:) and both Outfits are awesome! Love the shoes and the haiaraccessoire!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. no nareszcie!
    ze zniecierpliwieniem wyczekiwałam posta:D
    no i zaspokoiłaś moją potrzebę:)
    świetny look, pięknie wyglądacie:)

    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja:) a Filip zabójczo przystojny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygladasz kapitalnie :) totalne przeciwieństwo stereotypowej matki-polki, która ma tłuste włosy i nosi dresy męża;)Każda matka powinna tak wyglądać :)
    a Filipek jest do schrupania:D gdybym była w jego wieku, to bym go podrywała i podrzucała liściki miłosne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. modna mama- marzenie kazdego dziecka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Filipek jak mały model:) swietnie wygladacie:)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zestawienie. Lubisz bawić się modą, zapraszam do mnie,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. You are a perfect couple.
    You son is soooo cute!!!!
    I admire all the fashionable mums like you!...Wonder women.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też się z tobą zgodzę. Nie powinno się zaniedbywać samej siebie, tylko dlatego bo ma się dzidziusia :) Ja dopiero w ciąży jestem ale będę miała podobny blog do twojego :)
    zapraszam: http://martina-blachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny outfit zarówno Pani jak i synka :D Urocze :)

    OdpowiedzUsuń