Wystąpił błąd w tym gadżecie.

środa, 23 maja 2012

Glamour

W języku angielskim znaczy między innymi urok, blask, splendor, czar. Dla mnie styl glamour oznacza przede wszystkim  niewymuszoną elegancję z charakterem, czyli trochę szyku, trochę luzu :) I taki efekt starałam się uzyskać zakładając luźny kombinezon, białe buty na obcasie i apaszkę.





A poniżej, jak zawsze, prezentuję Wam mojego stylowego synka. Bo chłopcy też mogą być glamour :)




Na zdjęciu poniżej debiutuje mój piękny bratanek Aleksander :) Niestety odwrócił główkę, ale w przyszłości na pewno jeszcze z ciocią do zdjęć popozuje :)


Mama
Kombinezon (spodnium)/jumpsuit: kupiony w Bangkoku/bought in Bangkok
Apaszka/scarf: Alexander McQueen
Buty/shoes, pasek/belt, torba/bag: ZARA
Okulary/sunglasses: Ray Ban Wayfarer
Zegarek/Watch: Fossil

Filip
Całość/all: H&M

22 komentarze:

  1. Ty piękna jak zawsze, a synek przystojniaczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz fantastycznie - prawdziwie glamour! :) Cudowny kombinezon, marzę o takim! :)
    Filip natomiast powalił mnie na kolana - mały przystojniak, z klasą! dla mnie bomba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczni oboje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kombinezon, a synek jak zawsze słodziutki, jakie maleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz! aż się napatrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w tym sezonie białe buty bardzo modne są :)
    będę mogła swoje ślubny wynosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy blog ;)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko znakomicie się prezentuję !
    Masz wspaniałego synka :)
    Twój blog jest bardzo ciekawy dlatego z chęcią dodaję się do obserwatorów <3

    OdpowiedzUsuń
  9. pasuje Ci takie maleństwo w ramionach:):)
    podobasz mi się w tym kombinezonie! świetne dodatki:)
    a Filip jak zawsze wygląda mega:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestawienie świetne, eleganckie w swej prostocie i bardzo kobiece . Szczególne pozdrowienia w tym wyjątkowym dniu dla ślicznej, zadbanej i glamour mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zestaw, apszka super.
    Fajna mama i śliczny chłopak!
    Zapraszam do mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zestaw, super apaszka
    Zapraszam do mnie;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. The jumpsuit is so cute....love your scarf and dress. Your boy is simply amazing!!!

    www.chicsicily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, kombinezon jest świetny i apaszka !! :>

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz pięknie! :)
    no no pasuje Ci takie bobo na rączkach,hehe :)
    Pozdrawiam,Monia!

    Ps.Zapraszam do nas na konkurs,3 pary okularów do wygrania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo jaka super mamusia:) a kombinezon sliczny:)

    zapraszam

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale mam zaległości.
    wyglądasz świetnie, wspaniale Ci w tym kombinezonie, a maly Filipek, jak zwykle przystojnie;D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło;)

    OdpowiedzUsuń