Wystąpił błąd w tym gadżecie.

czwartek, 29 marca 2012

Pistacjowa mięta

Pastele to niekwestionowany hit tej wiosny. Były już chyba na każdym blogu o tematyce modowej, więc przyszła kolej i na mnie :) Nie jestem fanką pastelowego total looku, bo z reguły bywa zbyt przesłodzony, mdły (choć oczywiście zdarzają się wyjątki). Dlatego zawsze decyduję się na jeden, góra dwa takie elementy. W tym przypadku jest to koszula, którą upolowałam w lumpexie kilka tygodni temu za 20 zł. Dodam, że to koszula Marks&Spencer a jej stan śmiało mogę określić jako idealny. Co prawda przeznaczona była dla osoby o nieco większych wymiarach niż ja, ale moim zdaniem spokojnie może robić za "oversize". Dopiero w domu zobaczyłam, że to rozmiar 44 a ja zazwyczaj noszę 36 :) A potem zerknęłam jeszcze na metki dwóch pozostałych rzeczy kupionych w tym samym sklepie i okazało się, że ich rozmiar to także 44. Morał z tego taki, że czasem nie warto sugerować się rozmiarem ubrania a po prostu udać się z nim do przymierzalni :)
Co do tytułu postu- nie potrafię określić czy to mięta czy raczej pistacja- wszystko zależy od światła :)




 Wreszcie widać już pierwsze pąki na drzewach :)







Mama
Koszula: sh, Marks&Spencer
Kurtka: D&G
Spodnie, torba: ZARA
Buty: Stradivarius
Okulary: Ray Ban Wayfarer
Zegarek: Fossil
Bransoleta: H&M
Naszyjnik z serduszkiem: W.Kruk

Filip
Szaliczek: Tchibo
Całość: H&M

55 komentarzy:

  1. super stylizacja, świetna koszula. a ten maluch jest BOOOSKI! kurcze, już widzę jakie będzie miał branie jak podrośnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula - rewelacja! Lubię takie zestawy. Zdecydowanie praktyczny.

    A Filip - cóż , przystojniak Ci rośnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaha jaki cudowny, mały Gangsta!

    OdpowiedzUsuń
  4. pastelowo, ale z pazurem :) fajnie Ci w tej pistacji :)
    no a synuś-urodzony model :)

    OdpowiedzUsuń
  5. you look fab, love your cute lil one a well

    thanks for visiting my blog, now following ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki przystojniaczek slodki : D pieknie wygladacie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę piękna koszula! wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na moim monitorze to jest jasny niebieski, co nie zmienia faktu, że koszula bardzo mi się podoba. ja natomiast raz na jakiś czas lubię całość w pastelach. Jakoś tak... odmładzają ;) I zgadzam się, co do rozmiarów. Ja już na metki nie patrzę. Mam i sweter na 150iles tam i sukienkę rozmiar 52. Przecież nie o cyferki chodzi, ale o to, jak dana rzecz wygląda i jaki końcowy efekt dla nas jest satysfakcjonujący.
    A syna poproszę na zięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio byliśmy na lodach i zdecydowanie jest to kolor miętowych, nie pistacjowych, lodów :) Na zdjęciach tak nie widać koloru, bo robiliśmy je w parku, gdzie jest dużo wysokich drzew, które zasłaniały słońce, dlatego kolor wyszedł blady i nijaki.
      A syna z chęcią dam na zięcia, bo córcię masz cud-miód :)

      Usuń
  9. pastele królują zarówno w modzie i jak wnętrzach. łatwo jednak przesadzić.
    Twoje wykonanie mi się podoba.
    a koszula na zdjęciach wygląda bardziej an błękitną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wiem :) Ale to też zależy od monitora.

      Usuń
  10. Świetnie Ci w tym kolorze, lekko i bardzo stylowo :) Synek widzę też miętka na oprawkach i ta ramoneska, cuuuudo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obaj, i Ty, i dzieciaczek, wyglądacie pięknie :-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny casualowy look - uwielbiam takie zestawy <3
    A latorośl jaka stylowa! :D

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje :) - ta również jest super :) - syn bombowy, oby zawsze ubierał się modnie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszula, też mam jedną od Mark&Spencer z sh, w sumie często spotykam tam ubrania tej firmy :) synka masz cudownego i w dodatku jaki stylowy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze kiedyś wyczaiłam różową, też w rozmiarze 44, z Marks&Spencer. W moim ulubionym lumpeksie jest mnóstwo ciuchów tej firmy, bo ściągają je z Anglii a tam to bardzo popularny sklep.

      Usuń
  15. świetny zestaw! koszula jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super ale blagam dodawaj normalne zdjecia lepiej sie je oglada niz te przerobki dziwne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom zdjęcia nie są aż tak bardzo przerobione :) Po prostu wyszły słabo. Mieliśmy problemy ze słońcem zasłoniętym przez drzewa i z aparatem, który nie wiadomo dlaczego robił strasznie ciemne zdjęcia. No, ale dziękuję za uwagę. Na pewno ją uwzględnię następnym razem. Niestety czasem muszę coś zmienić, bo bez nałożonego efektu mało widać a niektóre efekty rozjaśniają zdjęcia. A mój synek nie pozwala na wydłużenie czasu robienia zdjęć, więc "sesja" trwa jakieś 2 minuty i dlatego o tym, że zdjęcia wyszły słabo dowiaduję się dopiero w domu :)

      Usuń
  17. Razem z Filipem wyglądacie super!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog, będę zaglądać częściej :)
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. niezbyt przypadła mi do gusty ta koszula, ale cały zestaw robi mega pozytywne wrażenie :) naprawdę jest teraz coraz mniej mam, które potrafią ubrać się tak fajnie :)
    Natomiast Twój Filip jest ubrany genialnie, jak z okładki magazynu :)

    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. very nice! and one point for young man:)...M*

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely ourfit. Your little man is super cute.

    http://pandorasssbox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Your kid is just sooo cute!!!!
    I am sure he is a little heartbreaker with his stunning look.
    You look as a super cool mummy...so together you make a perfect couple.Love it!!!

    CHIC SICILY

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja, szczególnie z kurtką. Też jestem za tym, żeby nie przesładzać:)
    Synuś jak fajnie wygląda w okularkach, pewnie chciał wyglądać tak jak mama:)

    OdpowiedzUsuń
  24. This is super cute...your kid is just so lovely I am sure he is a little heartbreaker.
    You are one cool mummy!!!
    Love it!!!

    www.chicsicily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojejku, ale świetne zdjęcia, Ty cudownie wyglądasz, ale jaki synek uroczy! Bardzo ciekawy blog, zapraszam do mnie w wolnej chwili, może obserwujemy? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój synek skończył 5lat w święta Bożego Narodzenia, jest dwa latka starszy od Twojego prawda? Jak ten czas szybko leci:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna torebka . Zapraszam do mnie ,. Spodoba ci się mój profil - obserwuj go ! .

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękną masz koszulę! widzę, że Filip to mały modniś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oby więcej było takich mam i synków! Świetni! : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś BOSKA, Twoj synek też :) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wygladasz pięknie, bardzo pasuje ci taki kolor koszuli, od razu dodaje uroku :) dodalam do obs i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I really like your blog!
    Keep posting dear!!

    XX

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna ta koszula, dobry zakup

    OdpowiedzUsuń
  34. ale fajny ziomek na ostatnich zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajna koszula i buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wygladasz ! masz taką klasę !

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna koszula i uwielbiam jeansowe kurteczki :> !!

    OdpowiedzUsuń
  38. koszula super ; ) zwiewna, idealna na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  39. Boska koszula!<3
    A synek słodziak:)

    zapraszam do mnie:
    http://delicaacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki słodziak rośnie z Twojego synka :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Synek śliczny mamucia też ;))

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. z młodego niezły model jest:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię Twój styl! sama jestem świeżo upieczoną mamą i uważam że masz świętą rację, że mama to też sexi kobieta:))
    zapraszam do siebie http://malynstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń