Wystąpił błąd w tym gadżecie.

piątek, 17 lutego 2012

Urodziny

Kolejny rok minął jak z bicza strzelił. 10.02. skończyłam 27 lat, Filip za 4 miesiące skończy 3 lata, a 18.08 minie 5 rocznica ślubu. A jeszcze nie tak dawno temu stresowałam się sesją na studiach, ślubem (żeby nie pomylić słów przysięgi :) i weselem (zwłaszcza pierwszym tańcem :), ciążą i porodem, obroną pracy magisterskiej... Cóż, czas leci nieubłaganie :) Ale wcale mi to nie przeszkadza :)
W tym roku, po raz kolejny, urodziny spędziłam w gronie najbliższych: męża i synka, rodziców i brata z żoną. Jako, że było to spotkanie w domu i nie wymagało wyjścia na dwór choćby na 5 minut, pozwoliłam sobie na lekki, zupełnie nie zimowy zestaw :) Rajstopy na zdjęciu strasznie prześwitują (wina flesza, bo zdjęcia robione były późnym wieczorem), w rzeczywistości są zdecydowanie bardziej kryjące.


A to prezent, który dostałam od brata i bratowej:






A tu Filipek już w piżamce :)


Mały psotnik szczypie mamusię :)


Mama
Marynarka: Stradivarius
Spodenki, koszulka, bransoletka: H&M
Buty: ZARA
Zegarek: Fossil
Naszyjnik z serduszkiem: W. Kruk

Filip
Całość: H&M

22 komentarze:

  1. genialna piżamka :)))

    p.s. proszę wyłącz weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy bo to trochę uciążliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yu look beautiful!happy birthday!!!you have already a son?Well im a mum since i was 30 years old im not too older

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You! Yes, I have a son, he is 2,5 years old.

      Usuń
  3. świetne spodenki :) i fajny kościotrupek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ;) Zapraszam do mnie
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to nie pozostaje nic innego jak życzyć szczęścia z okazji urodzin.
    ps. każde nowe wydarzenia są stresujące, ale najważniejsze to odcinać kupony.
    dobranoc.
    ps. super piżamka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ pięknie wyglądasz :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia najskrytszych marzeń! No i żebyś została blogerką roku :D
    Pozdrawiam :)
    p.s. piżamka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za komentarze :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)

    i jeszcze raz powtórzę, że wspaniale wyglądasz :D!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ,uwielbiam, uwielbiam an Was patrzeć :) !! masz cudowną rodzinkę iw wszyscy tak swietnie wyglądacie !!

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the pink! You look super cute :)

    pepperandchips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem z 10 lutego. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego :)
    Patrząc na Ciebie, aż chce się być mamą.. takie ciepełko od Ciebie bije :)
    ps. Pierwszy raz tu jestem, ale już dodaję do ulubionych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This post is really nice, I like it so much!!! These photos are amazing!!!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Win an amazing ring or $500 of jewelry, enter the Lotus Mendes giveaway!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna mamusia z Ciebie :) Spełnia marzeń !...spóźnione ale szczere :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam serdecznie :) Thank You so much!

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw mało udany, ale strasznie rażą mnie twoje pozy... wymyśl jakąś inną pozycję, bo mało przyjemnie ogląda się 5 takiech samych zdjęć ; < a szkoda, bo czasem zestawy napradę fajne, a twoja poza niszczy wszystko. no i robienie zdjęć w takiej scenerii na blog modowy też nie jest dobrym pomysłem... w ej sytuacji można jeszcze usprawiedliwic, że późno, ale na przyszłość, staraj się bardziej ; )))
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. ach te anonimy... jesteś fajną mamuśką! no i bardzo mi się podoba piżamka Twojego synka! czy wiesz może, czy istnieje jakaś baza blogów "mamowych"?życzę powodzenia
    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Istnieje taka strona: http://blogimam.pl/ :)
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  18. what a sexy styling: love the shorts and the rajstopi. You have classy legs

    OdpowiedzUsuń