Wystąpił błąd w tym gadżecie.

wtorek, 28 lutego 2012

Góry

Odkąd zrobiło się naprawdę zimno posty na moim blogu nie pojawiają się zbyt często. Powód jest prosty- jest za zimno na zdejmowanie czy choćby rozpinanie kurtki na dworze a w domu zdjęcia wychodzą słabo. A kurtkę puchową mam jedną, ponadto zimą chodzę wyłącznie w śniegowcach i ciepłej futrzanej czapie, więc jedynym zmieniającym się widocznym elementem byłyby spodnie :) Mimo, że początkowo wrzucałam domowe fotki, to jednak zdecydowałam się więcej tego nie robić (gorzej się je ogląda, kolory są przekłamane), chyba, że wymaga tego sytuacja, np. nie wychodzę z domu a robię imprezę urodzinową ;) Dziś pomyślałam, że może lepiej jest pisać o czymś innym niż o ciuchach niż nie odzywać się w ogóle. Dużo dziewczyn umieszcza na blogach ulubione kosmetyki, nowe kolory lakierów do paznokci itp. co z resztą bardzo chętnie czytam. Dlatego następny post, o ile nie uda się cyknąć zdjęć na dworze (a póki co pogoda słaba bardzo...) będzie właśnie na temat kosmetyczny. 
Tym razem wrzucam zdjęcia z wyjazdu z góry. Może ktoś szuka inspiracji do kupna nowych snowboardowych lub narciarskich ubrań :) Ja uwielbiam kontrowersyjne połączenia kolorystyczne: zielony i niebieski, czerwony i zielony, żółty i różowy, pomarańczowy i różowy, no i oczywiście mój ulubiony- różowy i niebieski. Poprzedni strój miałam pomarańczowy, czemu zawdzięczam ówczesną ksywkę- Mandaryna ;) Ale to było jeszcze na studiach i na szczęście nie przylgnęło do mnie na stałe :)








Mama
Kurtka: Rip Curl
Spodnie: Coalition
Bluza: Pull and Bear
Buty: Burton
Czapka: No name
Gogle: Anon
Okulary: Ray Ban Aviator
Plecak: Roxy

Filip
Czapki, bluza, spodnie, kurtka, rękawiczki: H&M
Buty: Bartek

16 komentarzy:

  1. Fajne kolorki :> Mały narciarz - super !! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladacie cudownie! Uwielbiam dzieciece ciuszki z H&M, wlasnie tam najczesciej kupuje dla mojego synka, swietne ceny + organiczna bawelna. Lubie tez Zare i GAPa. :)
    pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zara dla dzieci też jest super, ale H&M mamy bliżej, więc najczęściej kupujemy Filipowi wszystkie ciuchy właśnie tam :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie zdjęcia ze stoku! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie kolorów i bardzo fajne zdjęcia! - to na którym Filip gryzie sopel lodu NAJLEPSZE :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. You look beautiful And i can see you are having a great time!enjoy it¡

    OdpowiedzUsuń
  6. super razem wyglądacie!
    do twarzy Ci w niebieskim.
    wyjazd się udał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wyjazd udał się i to bardzo :) Choć nie najeździliśmy się za bardzo, bo musieliśmy jeździć na zmianę :)

      Usuń
  7. jesteście cudni ! :) uwielbiam Was !

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zdjecia, Filip jest swietny!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ślicznie wyglądacie :) pięknie! :) zazdroszczę wyjazdu na narty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. modnie nawet na stoku, jak dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, tą stylizacją udowodniłaś,że nawet podczas uprawiania sportu można modnie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń