Wystąpił błąd w tym gadżecie.

piątek, 6 stycznia 2012

Sylwester

Trochę późno, ale wrzucam zdjęcia z Sylwestra :) Nic specjalnego- żadnej sukienki, cekinów i innych sylwestrowych świecidełek (chociaż bardzo je lubię), tylko spodnie ze sztucznej skóry i koszulka Rolling Stones'ów :) Do tego marynarka i buty na obcasie. Powód: okoliczności :) W tym roku Sylwestra spędziliśmy w malutkim gronie- ja, Filipek, mój mąż oraz znajomi z córką, w domu ich rodziców. Tak więc sami widzicie- nie było okazji na sukienkę ;) Dodatkowo synuń się rozchorował i cały dzień 31.12 spędziliśmy jeżdżąc od lekarza do lekarza i czekając w kolejkach... Fryzurę i makijaż robiłam zatem na szybko, koło godziny 19, bo wcześniej musiałam jeszcze pomalować dzieciaki :) Potem było jeszcze gorzej, bo koło 23 Filip wymiotował i w rezultacie o 23:30 byłam już w z nim w łóżku, w piżamie i bez makijażu. Także w tym roku Sylwester był, delikatnie mówiąc, niezbyt udany. Mam nadzieję, że u Was było lepiej. A tak przy okazji: Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!











Mama
Spodnie, biżuteria: H&m
Koszulka: kupiona na ulicy w Bangkoku
Maynarka: Stradivarius
Buty: Marino Fabiani
Zegarek: Fossil

Filip
Wszystko: H&M

11 komentarzy:

  1. świetne spodnie ;D obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały jak swietniepomalowany :)

    http://diyblog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne wyglądaliście:)
    doczyściłaś potem Synkowi buźkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne legginsy!
    i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mega go pomalowałaś!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. LOVE this look. Casual and stylish. Rocking tee, by the way.

    http://www.thegirlieblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, dzięki :)
    Buźkę doczyściłam bez problemu :) To specjalne farbki do twarzy, zeszły po myciu samą wodą, ale buzia była cała żółta, bo skóra "złapała" barwnik :) Na szczęście miałam ze sobą niezawodne chusteczki do demakijażu Neutrogena i raz dwa wszystko się domyło.

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem Ci, że synek może być tylko dumny z tak pięknej Mamy!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny blog:) Brawo! Muszę przyznać wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. You look great! I adore your pumps!

    Sam

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne spodnie! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń