Wystąpił błąd w tym gadżecie.

środa, 11 stycznia 2012

Kochany szary sweterek w innej odsłonie :)

Jak już kiedyś pisałam, mój kochany szary sweter z H&M (sprzed kilku sezonów) uwielbiam między innymi za to, że można go nosić na wiele sposobów. Poprzednio zaprezentowałam Wam wersję z Minnetonkami. Tym razem proponuję wersję rockową. Muszę przyznać, że w tej wersji czuję się wyjątkowo dobrze i wygodnie :)








Mama
Sweter, spodnie, czapka: H&M
Szal: Louis Vuitton
Buty: Heavy Duty
Bransoleta: Marc by Marc Jacobs

Filip
Całość: H&M
Buty: Bartek

16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądacie. Wczoraj kupiłam mojemu synkowi w H&M taką samą czapkę za 10zł. Nie wiem czemu, ale ucieszył się z niej bardziej niż z drogich zabawek, które mu kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Mój Filip też uwielbia tę czapkę. On w sumie w ogóle bardzo lubi nakrycia głowy. Latem też nie chciał wyjść z domu bez kapelusika lub czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 lata i 3 miesiące, a Twój Filip?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2,5 roku równo :) Tak obstawiałam, że są w podobnym wieku :)

      Usuń
  4. piękny oversize! a Filipek wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sweter! dla mnie niestety byłby nie trafiony, bo jestem za niska.
    a co do chłopaka to jest z niego mega przystojniak! :)

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam sweter i też go uwielbiam ponad wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię wszystko co jest takie krzywo skrojone i asymetryczne:) fajny ten sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz naprawdę przepięknie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny sweter, a skorzane spodnie dodaja pazura!Swietnie wygladasz!Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna z Ciebie mama! i synka masz ślicznego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sweter, spodnie, buty... Całość na prawdę BAAARDZO mi się podoba. Lubię takie sety ! :)
    A Synek... Mały Przystojniak.
    Też jestem mamuśką, ale moja Córka to już spora Pannica. ;)

    Pozdrawiam. :*
    www.mala-czarna-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń