Wystąpił błąd w tym gadżecie.

środa, 25 stycznia 2012

Iceberg

Wreszcie zima zawitała także do nas :) Kilka dni temu Filip po raz pierwszy w tym roku miał okazję pobawić się na śniegu. Mieliśmy ogromną frajdę rzucając się śnieżkami, lepiąc bałwana i zjeżdżając na sankach. Nie rozumiem jak można nie lubić zimy :) Przecież wystarczy się ciepło ubrać a szpilki zamienić na śniegowce :) Tak przy okazji- podziwiam osoby chodzące po zaśnieżonych ulicach w butach na obcasach. Ja nie dałabym rady :) Wybieram komfort i bezpieczeństwo :) Jeśli ktoś, tak jak ja, nie przepada za kurtkami polecam ubrać się na cebulkę (koszulka z długim rękawem, bądź bielizna termiczna pod ciepły sweter), założyć ciepłe buty i czapkę i otulić się dużym szalem. 













Mama
Płaszcz, rękawiczki: H&M
Szal: SPORT ICE Iceberg
Jeansy "pomazane" srebrną farbą: Levi's
Czapka: no name
Buty: Tommy Hilfiger
Torba: ZARA

Filip
Całość: H&M
Buty: Bartek

29 komentarzy:

  1. ale ślicznie wyglądasz!!!!!!!!!!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo bardzo bardzo fajny look! i synek;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem fanką tych butów, ale u Ciebie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna z Ciebie mama :) Ja na wrzucanie swoich stylizacji odważyłam się dopiero po urodzeniu dziecka, a blogi przeglądam od początku, więc zdecydowanie się zgadzam z przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog!! od dawna takiego szukałam :) ja też jestem Mamą (2-letniego chłopca) i tak jak Tobie nie przeszkadza mi to w ciągłym poszukiwaniu modowych inspiracji i fajnym wyglądzie na co dzień ;)
    Z przyjemnością będę obserwować i zapraszam do siebie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Wszystko mi się podoba z wyjątkiem butów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygodna, zimowa stylizacja, jestem za:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your colbacco, it's so cool! And your baby boy is adorable!If you wan we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?

    Win an amazing dress of your choice up to £200, enter the Zeleb giveaway
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozkoszne maleństwo =^.^=
    Masz przepiękny płaszcz. Ten kolor... Czapa też jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo mi się podoba jak się prezentujesz! Buty są kosmiczne, płaszcz bardzo w moim guście, no i ten szal! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie Kochana i wciąż nie mogę się napatrzeć na Twojego brzdąca- jest genialny :)

    P.S.Chciaciałam Cie poinformować, że zmieniłam adres bloga z http://hugepassionforfashion.blogspot.com/ na http://panna-kazikowa.blogspot.com/, jeśli więc nadal jesteś zainteresowana obserwowaniem mojego bloga serdecznie Cię zapraszam:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :)
      P.S. Wiem, wiem, już obserwuję :)

      Usuń
  12. Piękny uśmiech! ;) Jaki mały śliczny model :)
    Masz racje, dziecko nie usprawiedliwia. Trzeba wyglądać jak człowiek, nie chodzi mi tu o pokaz mody, ale trzeba czuć się pewnie w swoim wyglądzie!

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie wyglądasz! świetny blog!


    zapraszam w wolnej chwili na WWW.MESPEEL.BLOGSPOT.COM :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniały blog :) o dziwo dzis trafiam na same takie, które nie sa kolejnym schematem innych dzienników internetowych :)

    Bardzo mi się podoba powyższa stylizacja, choc mi byłoby w niej trochę za zimno :) a ta poniżej, to tak... skojarzenia z Helena i ogniem i mieczem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oboje wyglądacie przecudownie. Jednak płaszcz z H&M to po prostu marzenie. Od dawna na taki polowałam, jednak niestety nie znalazłam idealnego. Sama się sobie dziwię, że nie dojrzałam go w H&M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo, że nie lubię śniegowców, to w Twojej stylizacji wyglądają naprawdę dobrze. I masz bardzo ładnego synka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz fajnego Synka. :))
    Obydwoje wyglądacie bardzo fajnie. ;)

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz prześlicznie w tej czapie:)
    a co do butów-też zimą stawiam na płaski obcas:)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam taki sam plaszczyk i kocham go! a na taka czape sie szykuje juz od dawna, przeciez musi byc bardzo ciepla :)

    przy okazji zapraszam do mnie:
    www.aleksandre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. czapa świetnie się spawdzi na te mrozy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Od niedawna podglądam Twojego bloga i bardzo mi się podobają Twoje zabawy z modą :)
    No a Synek-sama słodycz! :)
    Pozdrawiam i dołączam do grona oficjalnych obserwatorów :)

    http://dr-mouse-in-the-house.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog! Kocham takie czapy! Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję bardzo za komentarz :) świetna czapa! i słodki chłopczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Filip jest po prostu PRZYSTOJNY ;D gdybym miala coreczke...... ;) i tak dalej i tak dalej.. Super!
    Bede zagladac :)))

    OdpowiedzUsuń