Wystąpił błąd w tym gadżecie.

wtorek, 20 grudnia 2011

T-shirt i jeansy

Zawsze lubiłam to połączenie. Jak nie mam pomysłu, w co się ubrać to taki zestaw zawsze zdaje egzamin :) Do tego oczywiście marynarka lub obszerny sweter, w zależności od pogody i okazji.  Jak chcę iść z Filipem na plac zabaw, zakładam do tego ciężkie buty lub trampki (jak jest cieplej). Jak idę do kina czy kawiarni dodaję buty na obcasie.









Mama
Koszulka: sh
Spodnie, pasek: ZARA
Buty, marynarka: Stradivarius
Szal: Louis Vuitton

Filip
Całość: H&M

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że i ja w przyszłości, będę tak dobrze ubraną piękną mamą :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. te obrazki na ścianie są świetne! masz ślicznego synka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodki ten maluch !:)
    a Ty masz fajną koszulkę;]
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie zestawy, gdzie tylko zmieniając dodatki można uzyskać zestawy na różne okazje:) ! tak, tak, tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie szałowy T-Shirt! Górą Stonsi!

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, śliczna mama ! normalnie mój wzór idealnej kobiety. :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the casual look and that boy of yours is very cute :)

    www.coffeecreamandthecaffeine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. stylowa z Ciebie mama, a szkraba masz przesłodkiego:)

    OdpowiedzUsuń