Wystąpił błąd w tym gadżecie.

środa, 14 grudnia 2011

People are strange

Skórzane spodnie zawsze mi się podobały, kiedyś nawet miałam takie z prawdziwej skóry, w kolorze bordowym. Wtedy nosiłam je w nieco innym stylu niż dziś- było to wynikiem mojej podstawówkowo-licealnej fascynacji Jimem Morrisonem i zespołem The Doors :) W sumie to nadal ich uwielbiam, tyle, że teraz, poza Filipem i moim mężem, nikt już nie jest w stanie mnie tak zafascynować :) Potem przez długie lata nawet nie myślałam o skórzanych spodniach aż do tego roku. Tyle, że nie mogłam znaleźć takich, które odpowiadałyby mi w 100%. Aż do teraz (czyli jakieś 2 miesiące temu), gdy znalazłam świetną parę w H&M, oczywiście ze skóry sztucznej. Z boku mają wstawiony elastyczny pas, który powoduje, że można w nich nawet kucać (bez obawy, że pękną :) co jest dość przydatne mając 2,5 rocznego szkraba :)









A na deser jeden z moich ulubionych utworów Doorsów- People are strange

Mama
Płaszcz, komin, czapka, spodnie: H&M
Koszula: Cubus
Torba: allegro
Buty: Heavy Duty

Filip
Bluza: H&M
Spodnie: Tchibo
Buty: Bartek

7 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, połączenie jeansowej koszuli, skórzanych spodni i takich butów baardzo fajne :) Uwielbiam skórzane spodnie, dzisiaj nawet oglądałam je w H&M tylko, że w kolorze brązowym.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your coat is so elegant! =)

    pinkchampagnefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. stanowczo uwielbiam ten styl!
    spodnie i buty z pazurem - to jest to! no i przełamanie dżinsową koszulą - aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej odpowiada mi wersja z węzełkiem z koszuli :) Buty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez Ty jestes ladna :)
    Pierwszy set podoba mi sie bardzo - mamy te same spodnio/legginsy, faktycznie sa bardzo praktyczne. A odnosnie dresow, to naprawde nie ma sie czego krepowac/obawiac - jak zestawisz je z fajnie wyprofilowanymi szpilkami i dodasz marynarke, to z pewnoscia bedziesz prezentowala sie bardzo efektownie :)

    Pozdrawiam, agNeSSka

    OdpowiedzUsuń