Wystąpił błąd w tym gadżecie.

piątek, 23 grudnia 2011

Kwiatek do kożucha

Kwiaty są kolejnym (po marynarskich paskach) wzorem typowo letnim. Marynarska jesień już była, więc teraz czas na zimowe kwiaty :) Ostatnio zabrałam mamie sweterek, który chciała wystawić na Allegro, bo już go nie nosi. Poza sweterkiem w kwiaty podebrałam jeszcze czarne spodnie (które zakładam na Wigilię), białe jeansy (zostawiam na lato) i czarny sweterek (który zakładam w Święta). W ogóle spora część mojej garderoby pochodzi z szafy mojej mamy, bądź od Niej :) Zwłaszcza buty i torebki. Tak więc Misia, jeśli teraz to czytasz- DZIĘKUJĘ za wszystkie ciuchy, buty, torebki, biżuterię, które od Ciebie dostałam, bądź podebrałam Ci (za Twoją zgodą) z szafy :)






No i tak przy okazji (jako, że jutro Wigilia a następny post będzie zapewne po Świętach) chciałam Wam wszystkim życzyć Wesołych Świąt!

Mama
Sweterek, etola: Sinequanone
Spodnie, pasek: ZARA
Buty: Kangol

Filip
Spodnie: Tchibo (od babci :)
Koszulka: eBay (od babci :)
Kapcie: allegro

4 komentarze:

  1. Uwielbiam na Was patrzeć!
    Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przesłodkie zdjęcie i oczywiście bardzo ładne stylizacje! :D
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jej jaka ty szczuplutka:P slicznie wygladacie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona tym jak tutaj wyglądasz. Coś cudownego :)) Chociaz i Twoj kawaler nadzwyczaj przystojny w tej koszulce :D

    OdpowiedzUsuń