Wystąpił błąd w tym gadżecie.

wtorek, 15 listopada 2011

Złota jesień

No, teraz już się trochę ochłodziło, ale jesień jest w tym roku piękna! Deszcz prawie nie padał, bardzo często świeciło słońce, a spacery po parku były wyjątkowo przyjemne. No i karmienie kaczek, łabędzi i gołebi też :)

 










Bonus: karmienie ptaszków bagietką :)


Na dole: Filip z tatusiem




Mama
Koszulka, sweterek, spodnie: ZARA
Płaszcz, komin: H&M
Buty: Tommy Hilfiger
Czapka: Marella
Torebka: Max Mara
Pasek: Cottonfield
Okulary: Ray Ban Aviator

Filip
Kurtka, czapka: H&M
Spodnie: Tchibo
Buty: Aurelka (polecane przez naszego ortopedę)

14 komentarzy:

  1. bardzo stylowa rodzinka:)
    świetnie wyglądacie

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny płaszczyk!
    a rodzinka jak malowana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszyscy świetnie wyglądacie! bardzo stylowo i po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś fantastyczna! Podziwiam za styl !

    kiss,alix:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kozaki, ostatnio bardzo modne i bardzo fajne jest połączenie brązu i czerni w butach zimowych i mi się to coraz bardziej podoba:)
    F.L.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zdjecia!Czern z brazem super sie prezentuje!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak uroczo :))
    bardzo ładne zdjęcia
    Zapraszam do mnie :) U mnie nowa notka :))
    +Obserwjemy :>?

    OdpowiedzUsuń
  8. You look great dear ! I love your boots and coat, that kid is really adorable :)

    www.coffeecreamandthecaffeine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i bardzo mi się podoba. Prześliczna z Ciebie dziewczyna, masz przystojnego męża, a Filip jest ekstra! Mam synka w podobnym wieku, staram się również być modną mamą, tak więc popieram Twój tok myślenia i od dziś obserwuję bloga. PS. świetnie razem wyglądacie jako rodzinka.Kentak.

    OdpowiedzUsuń