Wystąpił błąd w tym gadżecie.

piątek, 4 listopada 2011

Cekiny

Trudny temat :) Trzeba uważać, żeby nie wyglądały tandetnie, bazarowo. Dlatego koszulkę z cekinami przełamałam ciężkimi kaloszami i powyciąganą czapką. Kto powiedział, że cekiny to element imprezowy? Jak dla mnie spokojnie można je nosić choćby na zakupy :)





Mama
Golf: Intimissimi
Koszulka, czapka: H&M
Zakolanówki, legginsy: Calzedonia
Kalosze: Hunter
Kurtka: Stradivarius
Sweterek: ZARA

Filip
Koszulka, czapka: H&M
Spodnie: eBay
Kalosze: Tchibo

10 komentarzy:

  1. Maluch jest przeuroczy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale parzy się na Twoje stylizacje, aż nie mogę oderwać oczu od monitora. Fajnie dobierasz dodatki ;) Kolejny numer mojej gazety, nowa stylizacja zapraszam www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)
    oldschoolday.blogspot.com
    Pozdrawiam, Klaudia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Oboje swietnie wygladacie i te wasze kalosze!!<3 Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakiego przesłodkiego masz synka ! :D jesteś wspaniałą kobietą, która daje przykład innym.. podziwiam cię za twoją osobowość :)


    _________________________________

    zapraszam do oglądania i obserwacji .
    http://aimantclaudine.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń