Wystąpił błąd w tym gadżecie.

sobota, 15 października 2011

Znalezisko :)

Jakiś czas temu wygrzebałam z szafy buty po mojej mamie, które kupiła kilkanaście lat temu a potem dała mi, bo do niczego jej nie pasowały :) Stan butów okazał się idealny, bo przez cały czas były w pudełku, z prawidłami. Idealnie dopasowały się do białej koszuli i czarnej marynarki, które to założyłam na urodziny kuzyna mojego synka. Filip oczywiście też "ubrał się" elegancko :) Oto foty:








Mama
Koszula: ZARA
Marynarka: Stradivarius
Buty: Pollini
Torba: ZARA
Pasek: SportMax (Max Mara)
Bransoletka: Marc by Marc Jacobs
Zegarek: Tissot

Filip
Czapka, koszula, spodnie, pasek: H&M
Buty: Puma

A tu taki mały bonus: przedurodzinowe głosowanie :) Filip (w kurtce H&M) z tatusiem:



1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podobają buty! raj dla oczu i dla stóp :-)

    OdpowiedzUsuń